KKTC'de asgari ücrete bir zam daha! Yeni rakamı duyanlar
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde asgari ücrete yüzde 20 zam yapıldı. Bu sene 3'ncü kez yapılan ara zam sonrası asgari ücret 35.188 liraya yükseldi.
KKTC'de asgari ücrete bir zam daha yapıldı. Ülkede enflasyondan dolayı bu yıl asgari ücrete 3'ncü kez zam yapıldı.
YENİ RAKAM 35 BİN LİRAYI GEÇTİ
KKTC Çalışma Bakanı Sadık Gardiyanoğlu, ülkede eylül ayından itibaren asgarİ ücretin yaklaşık yüzde 20 artırılarak 35 bin 188 liraya yükseltildiğini açıkladı. Brüt asgari ücret ise 40 bin 436 TL olarak belirlendi.
2024 BAŞINDA 16 BİN LİRAYDI
Asgari ücret 2024'ün başında 16 bin lira olarak belirlenmişti, daha sonra ise mayıs ayında 29 bin liraya yükseltilmişti.




Benzer Haberler
Kızılcık Şerbeti'nde şok ayrılık! İki senarist birden gitti
Sonuçlar sürpriz! İşte Cumhur İttifakı'nın kalesi Erzurum'da yapılan son seçim anketi
Bankacılıkta yeni dönem: Limitler iki katına çıkarıldı
Taliban yetkilisinden skandal sözler: Kadınların aklı yok, akılları kıttır
30 yıl boyunca ahır kapısını tutsun diye kullandığı taş 4,5 milyar yıllık meteor çıktı! Değeri 75 bin dolar
Olaylı infazda yeni gelişme! İdam sonrası hayatta kalan Pike'ın bilinci yerine geldi
Kara para aklama ve terörün finansmanıyla mücadelede yeni dönem! Parasal sınırlar değişti
Trump'tan nükleer rest! Kim Jong Un'a başka, İran'a başka mesaj